Arkadaslar bugun Yabuka.Net sitemden bana bir mail ulasti.Mail soyle :

Mesaj: diyarbakır kayapınar ilköğretim okulu 3.sınıfız.çocuklar için sayfanızdan yararlanıyoruz.okulumuz fakir bir okul kendi imkanlarımla sınıfa bilgisayarımı getirip internettende sınıfta yararlanıyoruz. ancak öğrencilerin maddi durumları çok düşük eğitim için bir çok materyale ulaşamıyoruz. bize eğitim ile ilgili kırtasiye kitap sidi yardımından siteniz aracılığıyla bulunursanız yada böyle bir kampanya başlatsanız biz kayapınar ilkoöretim okulu ve 3/B sınıfı olarak memnun kalacağız
saygılarımızla

Şimdi düşündüm boyle birseye vesile olmak isterim acikcasi Son 3aydir netten aylik ancak 300ytl kazanabiliyorum o da makina su bu derken kalmiyor.Ama yinede kafadan aylik 50ytl ayirabilirim diye dusundum.Sonra chat odalarımda real hayatımda da gorustugum 30kusur insan var hepsinden 5-10ytl yada kitap,boş defer,ansikopedi gibi seyleri toplayip yollamak nasıl olur acaba ?

Sizinde fikirlerinizi almak isterim. Bahise verecegime sagdan solda dengesiz kisilerle para harciyacagima bu cocuklara birsey yollarim en azindan bir faydamiz dokunur bu hayatta.