arkadaslar bu hafta once bana verilen ad soyad ve okul hakkinda milli egitime gidecegim bizim burda ve bilgi alacagim. Sonrada ogretmenden okul adina mudurden rica etmesini ve izin almasini isteyecegim m.e.b ten o yazıyı aldiktan sonra kampanya baslatacagim.

Bu isler izinsiz yapilamiyor Kanunen yasak. Saunda sohbet odamdaki arkadaslar, yoneticiler ve ben belkide o cocuklarin dusundugunden daha fazla bir yardim topliyabiliriz.Siz webmasterlere de yazarım en azindan 5-10ytl lik bir kirtasiye setini verecegim adrese yolliyabilirsiniz sanırım.Gelecek maili bekliyorum