• 04-03-2006, 16:35:28
    #1
    Misafir
    Arkadaşlar kafamı kurclayan bir soru var.

    Bir site yapıyorum.

    Site İE de tam ıstedıgım gıbı acılırken.Firefoxta Tablolar ve grafıkler saçmalıyor.Fifrefoxa gore ayarlıyorum bukezde IE de sacmalıyor.Ha bıraz dengeleyebılıyorum ama bır yere kadar.

    Sorum Şu.

    Sıteyı Ie ye goremı Fifrefoxa goremı yapayım.Bana gore Ie ye gore yapmalıyım cunku ben firefox kullansam bıle her 10 kısıden 8 ı suan ıcın IE kullanıyor.

    Yada css,styl vesaire olarak Firefoxtaki hataları gıdermenın yontemı varmı =

    saygılar..
  • 04-03-2006, 17:12:29
    #2
    Misafir
    evet arkadaşlar kımse yorum yapmaycakmı = ?
  • 04-03-2006, 17:18:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    FF internet standartlarına göre daha doğru yorum yapıyor. Hata ie'de ama malesef çoğunluk ie'yi kullandığı için sayfaları ie'ye göre yapmak zorunda kalıyoruz. FF'nin de eksikleri yok değil.
  • 04-03-2006, 17:19:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kodların w3 standartlarına uygun yazarsan herhangi bir problem çıkacağını sanmıyorum.
  • 04-03-2006, 17:43:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Malesef çok kullanılar IE olduğu için ona önem vermek gerekiyo. Am aben FF ye göre yapıyorum.. sonra bakıyorum IE de nasıl görünüyo diye.. Bence sen genel olarak CSS kullan.. CSS de ise IE6 komutlarıyla yap.. bir iki tane komut FF de çalışmıyo onlarıda kullanmayıverirsin..
  • 04-03-2006, 18:31:43
    #6
    Kullanıcının browserini tesbit et hangi kodla yazıyorsan
    Ona göre sayfa aç.
    IE için şu Other şu diye.
    Opera IE a çok yakın yorumluyor kodları.
  • 04-03-2006, 18:35:46
    #7
    Firefox daha cok kullanilirsa ona göre site yapariz ama IE daha yaygin kullanildigi icin firefoxu iplemiyorum acikcasi.. ama niye böyle bişey olmuş yani hala aklim almiş degil standartlara uy işte...