Arkadaşlar kafamı kurclayan bir soru var.
Bir site yapıyorum.
Site İE de tam ıstedıgım gıbı acılırken.Firefoxta Tablolar ve grafıkler saçmalıyor.Fifrefoxa gore ayarlıyorum bukezde IE de sacmalıyor.Ha bıraz dengeleyebılıyorum ama bır yere kadar.
Sorum Şu.
Sıteyı Ie ye goremı Fifrefoxa goremı yapayım.Bana gore Ie ye gore yapmalıyım cunku ben firefox kullansam bıle her 10 kısıden 8 ı suan ıcın IE kullanıyor.
Yada css,styl vesaire olarak Firefoxtaki hataları gıdermenın yontemı varmı =
saygılar..
Firefox IE Ve Tasarım ! ?
6
●561
- 04-03-2006, 17:43:59Üyeliği durdurulduMalesef çok kullanılar IE olduğu için ona önem vermek gerekiyo. Am aben FF ye göre yapıyorum.. sonra bakıyorum IE de nasıl görünüyo diye.. Bence sen genel olarak CSS kullan.. CSS de ise IE6 komutlarıyla yap.. bir iki tane komut FF de çalışmıyo onlarıda kullanmayıverirsin..