Arkadaşlar kafamı kurclayan bir soru var.

Bir site yapıyorum.

Site İE de tam ıstedıgım gıbı acılırken.Firefoxta Tablolar ve grafıkler saçmalıyor.Fifrefoxa gore ayarlıyorum bukezde IE de sacmalıyor.Ha bıraz dengeleyebılıyorum ama bır yere kadar.

Sorum Şu.

Sıteyı Ie ye goremı Fifrefoxa goremı yapayım.Bana gore Ie ye gore yapmalıyım cunku ben firefox kullansam bıle her 10 kısıden 8 ı suan ıcın IE kullanıyor.

Yada css,styl vesaire olarak Firefoxtaki hataları gıdermenın yontemı varmı =

saygılar..