Konu
Firefox IE Ve Tasarım ! ?
04-03-2006, 18:35:46
#7
xfatihx
Firefox daha cok kullanilirsa ona göre site yapariz ama IE daha yaygin kullanildigi icin firefoxu iplemiyorum acikcasi.. ama niye böyle bişey olmuş yani hala aklim almiş degil standartlara uy işte...