Malesef çok kullanılar IE olduğu için ona önem vermek gerekiyo. Am aben FF ye göre yapıyorum.. sonra bakıyorum IE de nasıl görünüyo diye.. Bence sen genel olarak CSS kullan.. CSS de ise IE6 komutlarıyla yap.. bir iki tane komut FF de çalışmıyo onlarıda kullanmayıverirsin..