• 01-06-2007, 13:22:58
    #10
    Spam maillere karşıyım.Ama spam sayfalara devam
  • 01-06-2007, 13:33:34
    #11
    Larsnerkel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spam maillere karşıyım.Ama spam sayfalara devam
    İşte budur
  • 01-06-2007, 13:34:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    65 yıl yuh o botnetler gine çalışır ki spam devam spamm4ever hatta :P
  • 01-06-2007, 13:52:58
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Larsnerkel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spam maillere karşıyım.Ama spam sayfalara devam
    +1.........
  • 01-06-2007, 14:02:31
    #14
    bende diorum neden gmailime spam gelmior spamcıyı yakalamıslar hahhhaa
  • 01-06-2007, 15:55:55
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kim olursa olsun, bir kişinin 65 yıl hapis yatmasındansa, spam mail gönderilmesini tercih ederim.hapis yerine, kazandığı paraların faiziyle hesaplanarak, tazminat olarak ödemesi daha mantıklı olur.umarım da öyle olur.
  • 02-06-2007, 01:13:58
    #16
    iyisite.NET
    ohh olsun canıma daasin
  • 03-06-2007, 14:59:44
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    para cezası verıyorlar dıye bılıyorum.Hatta 1,5 mılyon dolar ceza vermıstı yahoo adamın işte senelık kazancının 4/1 ni oluşturdugunu bu paranın filan yazıyordu.

    Türkiyede spam ile ayda 60-70 mılyar kazanan arkadaslarım var yanı 600 bin dolar kazanmaları normaldir

    Saygılar
  • 03-06-2007, 15:09:23
    #18
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    65 yıl çok abartı olmuş,ülkemizde adam öldüreni 5 yılda salıyorlar

    - suçun ne : adam öldürdüm
    - suçun ne : adam bıçakladım
    - suçun ne : spam yaptım
    ama yakalanan bizim ülkemizde değil.