"SPAM Kralı" yakalandı
20
●1.816
- 03-06-2007, 14:59:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.para cezası verıyorlar dıye bılıyorum.Hatta 1,5 mılyon dolar ceza vermıstı yahoo adamın işte senelık kazancının 4/1 ni oluşturdugunu bu paranın filan yazıyordu.
Türkiyede spam ile ayda 60-70 mılyar kazanan arkadaslarım var yanı 600 bin dolar kazanmaları normaldir
Saygılar - 03-06-2007, 15:09:23ama yakalanan bizim ülkemizde değil.MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.........
