para cezası verıyorlar dıye bılıyorum.Hatta 1,5 mılyon dolar ceza vermıstı yahoo adamın işte senelık kazancının 4/1 ni oluşturdugunu bu paranın filan yazıyordu.

Türkiyede spam ile ayda 60-70 mılyar kazanan arkadaslarım var yanı 600 bin dolar kazanmaları normaldir

Saygılar