kim olursa olsun, bir kişinin 65 yıl hapis yatmasındansa, spam mail gönderilmesini tercih ederim.hapis yerine, kazandığı paraların faiziyle hesaplanarak, tazminat olarak ödemesi daha mantıklı olur.umarım da öyle olur.