• 01-06-2007, 12:08:14
    #1


    "SPAM Kralı" olarak ün salan 27 yaşındaki Rober Solowoy tutuklandı. Solowoy'un tutuklanması ile e-postalara gelen SPAM sayısında belirgin bir düşüş yaşanması bekleniyor.


    "SPAM Kralı" olarak da tanınan 27 yaşındaki Robert Solowoy tutuklandı. Çarşamba günü gerçekleşen tutuklamanın, e-posta adreslerine gelen SPAM sayısında gözle görülür bir azalış yaratması bekleniyor.
    Botnetler oluşturarak milyonlarca kullanıcıya SPAM e-posta göndermek ile suçlanan Soloway, kişisel bilgi hırsızlığı, kara para aklama ve sahte e-posta göndermek suçları iddiası ile de sorgulandıktan sonra Seattle'de tutuklandı.
    Kasım 2003 ila Mayıs 2007 tarihleri arasında, kendisine ait internet pazarlama şirketinin satış yaptığı internet sitelerine ait reklamları, 10 milyonlarca e-posta adresine gönderen Soloway, suçlu bulunduğu takdirde 250 bin dolar tazminat ödeyip, 65 yıldan fazla da hapis cezası çekecek.


  • 01-06-2007, 12:11:08
    #2
    oh iyi olmuş. inş spam yapmazlar daha
  • 01-06-2007, 12:14:33
    #3
    echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oh iyi olmuş. inş spam yapmazlar daha
    Spam bitermi hiç
  • 01-06-2007, 12:22:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iyi oLmuş
  • 01-06-2007, 12:27:43
    #5
    bende diyodum niye gelen mailler yarıya düştü
  • 01-06-2007, 12:31:48
    #6
    Misafir
    aynen güzel olmuş
  • 01-06-2007, 12:37:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    baris333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende diyodum niye gelen mailler yarıya düştü
    Çok yaşa benden önce yazmışsın
  • 01-06-2007, 12:39:23
    #8
    Misafir
    Valla açık konuşayım şu son 1,5 ayda gmailde normal postaya düşen gereksiz mail yok.Spam kutusuna İSE çok az en fazla 10-15 tane düştü.
  • 01-06-2007, 12:57:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    spamlarım amerikaya maliyeti milyar dolarla ölçülürken bence hiç yakalanmasaymış diyor insan bu işten aylık 600 bin dolar kazanan insanlar varmış diye duydum