Konu
"SPAM Kralı" yakalandı
01-06-2007, 12:39:23
#8
Labidu
Misafir
Valla açık konuşayım şu son 1,5 ayda gmailde normal postaya düşen gereksiz mail yok.Spam kutusuna İSE çok az en fazla 10-15 tane düştü.