• 27-12-2009, 04:25:36
    #1
    ie ve firefoxda dalgalanıyor. Her ikisinde de kaymalar meydana geliyor ufakta olsa. Nefret ettim bu işten gerçekten. Ben kodluyorum bir bakıyorum ie de farklı.

    Projelerim bitince bu kodlama işini bırakmayı bile düşünüyorum. Artık soğuttu beni bu sorun
  • 27-12-2009, 20:04:21
    #2
    Yorum yapan yok sanırım
  • 27-12-2009, 20:06:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    daha fazla projeler geliştirdikçe yavaş yavaş hataları baştan çözmüş oluyorsun
  • 27-12-2009, 20:10:15
    #4
    Benim sorunum ie ile firefox arasındaki yorumla saçmalığı
    Olması gereken bütün noktaları belirtmeme rağmen aralarında farklılık oluyor
  • 27-12-2009, 20:14:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sorunum ie ile firefox arasındaki yorumla saçmalığı
    Olması gereken bütün noktaları belirtmeme rağmen aralarında farklılık oluyor
    Bu olayların bir çoğu proje deneyimi ile çözülecek şeyler
  • 28-12-2009, 01:26:07
    #6
    Siteyi ie ve ff da açar mısınız bir arkadaşlar. Kodlar aynı ancak çok ufak değişiklikler oluyor hep. Bunları nasıl aşabiliriz ?
  • 28-12-2009, 03:26:50
    #7
    Merhabalar

    Dostum her zaman projelerde table ile çalışılmasından yanayım. Sende sanırım bu yok o yüzden farklı tarayıcılarda sorun çıkıyor.

    2 tarayıcıda da denedim evet ufak tefek kaymalar oluyor.