ie ve firefoxda dalgalanıyor. Her ikisinde de kaymalar meydana geliyor ufakta olsa. Nefret ettim bu işten gerçekten. Ben kodluyorum bir bakıyorum ie de farklı.

Projelerim bitince bu kodlama işini bırakmayı bile düşünüyorum. Artık soğuttu beni bu sorun