Konu
IE ve Firefox bitirdi beni
28-12-2009, 01:26:07
#6
Cagatayh
Siteyi ie ve ff da açar mısınız bir arkadaşlar. Kodlar aynı ancak çok ufak değişiklikler oluyor hep. Bunları nasıl aşabiliriz ?