Konu
IE ve Firefox bitirdi beni
28-12-2009, 03:26:50
#7
helperman
Merhabalar
Dostum her zaman projelerde table ile çalışılmasından yanayım. Sende sanırım bu yok o yüzden farklı tarayıcılarda sorun çıkıyor.
2 tarayıcıda da denedim evet ufak tefek kaymalar oluyor.