Merhabalar

Dostum her zaman projelerde table ile çalışılmasından yanayım. Sende sanırım bu yok o yüzden farklı tarayıcılarda sorun çıkıyor.

2 tarayıcıda da denedim evet ufak tefek kaymalar oluyor.