Mesut Dadas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Off Katreklam Off..
21
●1.707
- 11-04-2007, 16:14:35hitch in sölediği gibi güzel bir kanıya varmışsın .freon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlamadığım acaba kaç yıldır bu forumda kayıtlı da böyle konuşabiliyor. yaş ile ilgili yoruma gelirsekte tamamen seviyesiz , salakça bir düşüncesi olduğunu düşünüyorum. madem çok büyüksün hiç bir foruma girme .
Yani benim anlamadığım nokta bu zamana kadar şifremi unutmadım sizinle atıştıktan sonra şifremi unuttum (şifremi gayet iyi biliyorum
) NEyse
anlamadığım acaba kaç yıldır bu forumda kayıtlı da böyle konuşabiliyor. yaş ile ilgili yoruma gelirsekte tamamen seviyesiz , salakça bir düşüncesi olduğunu düşünüyorum. madem çok büyüksün hiç bir foruma girme .