freon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam katreklamdan banlanmaktan bahsediyor sen forumdan banlanma anlıyorsun 25 yıl boşa yaşamışsın sen
hitch in sölediği gibi güzel bir kanıya varmışsın . anlamadığım acaba kaç yıldır bu forumda kayıtlı da böyle konuşabiliyor. yaş ile ilgili yoruma gelirsekte tamamen seviyesiz , salakça bir düşüncesi olduğunu düşünüyorum. madem çok büyüksün hiç bir foruma girme .