• 10-04-2007, 15:10:58
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Evet var biraz adaletsizlik bu forumda ama ne yapalım vazgeçemiyoruz. Bağışıklık gibi bişey yaptı bende r10.
    Kafasına göre adam banlayan mod arkadaşları gördüm. Sanırım buda biraz yönetimin yaş seviyesinin düşük olmasından kaynaklanıyor. Bir mod arkadaşımız 17 yaşında olduğunu yazmış farklı bir konuda. Ama kafa olarak iyi olduğunuda belirtmiş. Her ne olursa olsun 17 yaşındaki bir insan kendini bir yerde belli eder. Mutlaka çocuksu veya egoistce davranışlar sergiler. Bunlar doğal şeyler. Teoman abimiz boşuna dememiş daha onyedi onyedi diye .

    Tıpkı Marmara rumuzlu reklam veren arkadaşımıza olduğu gibi. https://www.r10.net/reklam-alimi-rekl...veriyoruz.html bu konu dışında sadece farklı başlıklarda 3-4 mesajı var. Bu arkadaş rainmaks tarafından banlanmış. Sebebini sorduğumda neden banlandığını bilmediğini fakat "artık yaşı küçük kişilerle çalışmayacağım" sözünden dolayı banlanmış olabileceğini söyledi. Ve bu arkadaş hala banlı. Ben kendim de inceledim. sonuç olarak postlarında hiç bir ban sebebi göremedim. Forum kurallarına göz attım ama forumda hiç biri uygulanmıyor. Moderator arkadaşın var ise "m.k" kelimesini rahatlıkla kullanabiliroysun. Tamam belki benim gözümden ufak birşey kaçmış olabilir ama haftalarca banlı kalacak bir sebep gerçekten göremedim. Birde sanırım giriş yapmaya çalıştığında "biz kafamıza göre adam banlamayız.. rainmaks" diye not düşüldüğünü söylüyor...

    Buda benden forumun adil olmadığına dair bir not. Ve kendi fikrimce 25 yaş altının r10'a, 25 yaş üstünün ise iyinete takıldığını düşünüyorum. Ve gerçektende öyle.

    25 yaş üstü olmama rağmen ben niye hala burdayım anlayamadım
    Sanırım bağışıklış yapmış
  • 10-04-2007, 15:15:14
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Rahkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet var biraz adaletsizlik bu forumda ama ne yapalım vazgeçemiyoruz. Bağışıklık gibi bişey yaptı bende r10.
    Kafasına göre adam banlayan mod arkadaşları gördüm. Sanırım buda biraz yönetimin yaş seviyesinin düşük olmasından kaynaklanıyor. Bir mod arkadaşımız 17 yaşında olduğunu yazmış farklı bir konuda. Ama kafa olarak iyi olduğunuda belirtmiş. Her ne olursa olsun 17 yaşındaki bir insan kendini bir yerde belli eder. Mutlaka çocuksu veya egoistce davranışlar sergiler. Bunlar doğal şeyler. Teoman abimiz boşuna dememiş daha onyedi onyedi diye .

    Tıpkı Marmara rumuzlu reklam veren arkadaşımıza olduğu gibi. https://www.r10.net/reklam-alimi-rekl...veriyoruz.html bu konu dışında sadece farklı başlıklarda 3-4 mesajı var. Bu arkadaş rainmaks tarafından banlanmış. Sebebini sorduğumda neden banlandığını bilmediğini fakat "artık yaşı küçük kişilerle çalışmayacağım" sözünden dolayı banlanmış olabileceğini söyledi. Ve bu arkadaş hala banlı. Ben kendim de inceledim. sonuç olarak postlarında hiç bir ban sebebi göremedim. Forum kurallarına göz attım ama forumda hiç biri uygulanmıyor. Moderator arkadaşın var ise "m.k" kelimesini rahatlıkla kullanabiliroysun. Tamam belki benim gözümden ufak birşey kaçmış olabilir ama haftalarca banlı kalacak bir sebep gerçekten göremedim. Birde sanırım giriş yapmaya çalıştığında "biz kafamıza göre adam banlamayız.. rainmaks" diye not düşüldüğünü söylüyor...

    Buda benden forumun adil olmadığına dair bir not. Ve kendi fikrimce 25 yaş altının r10'a, 25 yaş üstünün ise iyinete takıldığını düşünüyorum. Ve gerçektende öyle.

    25 yaş üstü olmama rağmen ben niye hala burdayım anlayamadım
    Sanırım bağışıklış yapmış
    emin misin 25 üstü olduğuna ?
  • 10-04-2007, 15:27:02
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Casey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emin misin 25 üstü olduğuna ?
    polemik arayışları içindemisin?
    üzgünüm casey ben huzursuz olmak istemiyorum. sana cevap vermekte istemiyorumlütfen polemik çıkaracak bir post gönderme. lütfen. çünkü kaale alınmazsın. kuyruğuna basılmış kedi gibi burda kendini parçalarsın. Ama ben gelip bu başlığa bidaha bakmayacağım bile

    kolay gelsin.
  • 10-04-2007, 15:35:06
    #13
    Platin üye
    Rahkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet var biraz adaletsizlik bu forumda ama ne yapalım vazgeçemiyoruz. Bağışıklık gibi bişey yaptı bende r10.
    Kafasına göre adam banlayan mod arkadaşları gördüm. Sanırım buda biraz yönetimin yaş seviyesinin düşük olmasından kaynaklanıyor. Bir mod arkadaşımız 17 yaşında olduğunu yazmış farklı bir konuda. Ama kafa olarak iyi olduğunuda belirtmiş. Her ne olursa olsun 17 yaşındaki bir insan kendini bir yerde belli eder. Mutlaka çocuksu veya egoistce davranışlar sergiler. Bunlar doğal şeyler. Teoman abimiz boşuna dememiş daha onyedi onyedi diye .
    Tıpkı Marmara rumuzlu reklam veren arkadaşımıza olduğu gibi. https://www.r10.net/reklam-alimi-rekl...veriyoruz.html bu konu dışında sadece farklı başlıklarda 3-4 mesajı var. Bu arkadaş rainmaks tarafından banlanmış. Sebebini sorduğumda neden banlandığını bilmediğini fakat "artık yaşı küçük kişilerle çalışmayacağım" sözünden dolayı banlanmış olabileceğini söyledi. Ve bu arkadaş hala banlı. Ben kendim de inceledim. sonuç olarak postlarında hiç bir ban sebebi göremedim. Forum kurallarına göz attım ama forumda hiç biri uygulanmıyor. Moderator arkadaşın var ise "m.k" kelimesini rahatlıkla kullanabiliroysun. Tamam belki benim gözümden ufak birşey kaçmış olabilir ama haftalarca banlı kalacak bir sebep gerçekten göremedim. Birde sanırım giriş yapmaya çalıştığında "biz kafamıza göre adam banlamayız.. rainmaks" diye not düşüldüğünü söylüyor...
    Buda benden forumun adil olmadığına dair bir not. Ve kendi fikrimce 25 yaş altının r10'a, 25 yaş üstünün ise iyinete takıldığını düşünüyorum. Ve gerçektende öyle.
    25 yaş üstü olmama rağmen ben niye hala burdayım anlayamadım
    Sanırım bağışıklış yapmış
    adam katreklamdan banlanmaktan bahsediyor sen forumdan banlanma anlıyorsun 25 yıl boşa yaşamışsın sen
  • 10-04-2007, 17:19:23
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Mesut Dadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen
    Şunu merak ediyorum.Hiç kullanmadığım bir hesap nasıl banlanabilir ?
    Burda white ile atıştık ve karşılık olarak beni banlıyor Hiçmi hiç adil değil.
    Katreklam
    siz yazmasanız şaşıracaktım zaten
    hiç kullanmadığınız hesap banlanamaz yalan söylüyorsunuz bu kadar basit. Dün 6 hesap iptal edildi bunlarda sitelere girilerek site ekran görüntüleri alındıktan sonra hesap sahiplerine gönderildi. internettedede bu resimler var 1 kişi reklamların soluna ****** resim eklemiş kalanlarda zorunlu tıklama olan bannerların altına üstüne veya yakınlarına reklam kodu eklemiş. Hesabınızın açık olduğunuda zaten burdan görebiliyorum hesabınız iptal edilirse otomatik mail gönderilir.
  • 10-04-2007, 23:46:53
    #15
    Üyeliği durduruldu
    WhiteKey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz yazmasanız şaşıracaktım zaten
    hiç kullanmadığınız hesap banlanamaz yalan söylüyorsunuz bu kadar basit. Dün 6 hesap iptal edildi bunlarda sitelere girilerek site ekran görüntüleri alındıktan sonra hesap sahiplerine gönderildi. internettedede bu resimler var 1 kişi reklamların soluna ****** resim eklemiş kalanlarda zorunlu tıklama olan bannerların altına üstüne veya yakınlarına reklam kodu eklemiş. Hesabınızın açık olduğunuda zaten burdan görebiliyorum hesabınız iptal edilirse otomatik mail gönderilir.
    White ben hesabı kullanmadığım bir süre içinde banlanmasını eleştiriyom.
    Tamam yazım yanlışı var o hesabı kullandığımı herkes biliyor.Ama kullandığım süre içinde banlanmadım.Adsense geldikten sonra 1-2 defa bir sitemde deneme amaçlı kullanmıştım. Yani son 1-2 aydır hiç kullanmadığım bir hesap neden banlanır onu anlamış değilim ? Bunun cevabını verebilrmisiniz ?
  • 11-04-2007, 00:03:29
    #16
    1 2aydan beri reklamlarının yerini hic degistirmeden yayınladım. son 4 5gun garantiarkadas reklamını yayınladım 10 15uye yaptı. sonra hesabınız iptal edilmiştir diye mail geldi. iyide bunu 1 2aydan beri nie gondermediniz banlamadınız. tabi gunluk 4 5tık olunca onemi olmuyo ama son gunlerde bişeyler kazandıgını gorunce birazdaha uzerine dusuluyo.
  • 11-04-2007, 00:12:02
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Mesut Dadas anlamadımki arkadaşım şifreni unutmuş olabilirmisin ? açıkcası hesap vermek için burada yazı yazmıyorum. Dün iptal edilen 6 hesap var.

    http://www.katreklam.com/iptal/www.alsanamp3.com.gif
    http://www.katreklam.com/iptal/www.bdvmp3.com.gif
    http://www.katreklam.com/iptal/www.mp3tek.org.gif
    http://www.katreklam.com/iptal/www.pasomp3.com.gif
    http://www.katreklam.com/iptal/www.sudokuturk.net.gif
    http://www.katreklam.com/iptal/www.vemp3.com.gif

    bunlardan birisimiki siteniz ? onun haricinde banlama diye birşey olmadı açılalı 1 sene olmak üzere toplamda hesabı iptal edilen kişi sayısı 10-15 arasındadır en fazla 15 i kesinlikle geçmez.

    Yani son 1-2 aydır kimsenin hesabı kapatılmadı. birde ~3 ay önce 3 kişinin hesabı kapatılmıştı onlarında resimleri kendilerine gönderildi. 1 kişinin hesabınıda geri açtık zaten. Yani kullanılmayan hesabın iptal edilmesi imkansız çünkü sitelerin resimleriyle beraber mail gönderiyoruz. Size böyle bir mail geldiğine eminmisiniz. Belkide şifre unutmuşsunuzdur.

    Axi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 2aydan beri reklamlarının yerini hic degistirmeden yayınladım. son 4 5gun garantiarkadas reklamını yayınladım 10 15uye yaptı. sonra hesabınız iptal edilmiştir diye mail geldi. iyide bunu 1 2aydan beri nie gondermediniz banlamadınız. tabi gunluk 4 5tık olunca onemi olmuyo ama son gunlerde bişeyler kazandıgını gorunce birazdaha uzerine dusuluyo.
    bilginiz olsun diye diyorum katreklamdan garanti arkadaş kullanan günde 70 üye çıkaran kişiler var neden onlara birşey olmuyor. hesabınız iptal edildi 4-5 tıklama değil burada konu zorunlu sayfada yayınlamayın derdindeyiz.
    Bununda yazıyla olmayacağını anladık genel sebep bu. Sadece kendi tarafınızdan bakmadan düşünürseniz mantıklı gelecektir. Bunlar yazılı olarak belli olan şeyler açık açık yazılı bir madde varki zorunlu tıklama olan sayfalarda reklam yayınlanmasın diye. Dün iptal edilenlerde tam zorunlu tıklama yapılması gereken yerde reklamlar olan siteler. reklamlar ekranda gözükmeyen sitelerde de bir sorun yaşanmadı
  • 11-04-2007, 01:21:42
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hayır onlardan biri değil sitem.
    İllegal bir sitem yok.o tarz illegal bişeyde yapmam zaten.
    Ayrıca şifre unutma gibi huyum pek yoktur.Ama olurda insanlık hali derim şifreyi geri gönder dedim ama mail gelmedi.Zaten gelsede pek önemi yok içinde 0 ytl var Yani benim anlamadığım nokta bu zamana kadar şifremi unutmadım sizinle atıştıktan sonra şifremi unuttum (şifremi gayet iyi biliyorum ) NEyse
    Başarılar white key