Evet var biraz adaletsizlik bu forumda ama ne yapalım vazgeçemiyoruz. Bağışıklık gibi bişey yaptı bende r10.
Kafasına göre adam banlayan mod arkadaşları gördüm. Sanırım buda biraz yönetimin yaş seviyesinin düşük olmasından kaynaklanıyor. Bir mod arkadaşımız 17 yaşında olduğunu yazmış farklı bir konuda. Ama kafa olarak iyi olduğunuda belirtmiş. Her ne olursa olsun 17 yaşındaki bir insan kendini bir yerde belli eder. Mutlaka çocuksu veya egoistce davranışlar sergiler. Bunlar doğal şeyler. Teoman abimiz boşuna dememiş daha onyedi onyedi diye

.
Tıpkı Marmara rumuzlu reklam veren arkadaşımıza olduğu gibi.
https://www.r10.net/reklam-alimi-rekl...veriyoruz.html bu konu dışında sadece farklı başlıklarda 3-4 mesajı var. Bu arkadaş rainmaks tarafından banlanmış. Sebebini sorduğumda neden banlandığını bilmediğini fakat "artık yaşı küçük kişilerle çalışmayacağım" sözünden dolayı banlanmış olabileceğini söyledi. Ve bu arkadaş hala banlı. Ben kendim de inceledim. sonuç olarak postlarında hiç bir ban sebebi göremedim. Forum kurallarına göz attım ama forumda hiç biri uygulanmıyor. Moderator arkadaşın var ise "m.k" kelimesini rahatlıkla kullanabiliroysun. Tamam belki benim gözümden ufak birşey kaçmış olabilir ama haftalarca banlı kalacak bir sebep gerçekten göremedim. Birde sanırım giriş yapmaya çalıştığında "biz kafamıza göre adam banlamayız.. rainmaks" diye not düşüldüğünü söylüyor...
Buda benden forumun adil olmadığına dair bir not. Ve kendi fikrimce 25 yaş altının r10'a, 25 yaş üstünün ise iyinete takıldığını düşünüyorum. Ve gerçektende öyle.
25 yaş üstü olmama rağmen ben niye hala burdayım anlayamadım
Sanırım bağışıklış yapmış
adam katreklamdan banlanmaktan bahsediyor sen forumdan banlanma anlıyorsun 25 yıl boşa yaşamışsın sen