• 09-04-2007, 20:25:59
    #1
    Arkadaşlar ßu nasıL bir şey anLamadim 5000+ hitden günlük sadece 0,6 yada 0,39 ytL aLioruz böyLE birşey olurmu ya :S Sormak istediğim şu minumum ödemeye gelmeden içerideki bir miktar paramizi ben artik calismak istemiorum deyip alabilirmiyiz ? gönderirmi ? bazi kazanc raporlarini altda gönderiyorum...

    Tarih Domain Gösterim Tıklama Ort. Kazanç
    01-04-2007 http://www.siteminadresi.com 5.893 7 0.021 0,14 YTL
    02-04-2007 http://www.siteminadresi.com 4.911 8 0.021 0,17 YTL
    03-04-2007 http://www.siteminadresi.com 5.118 3 0.019 0,06 YTL
    04-04-2007 http://www.siteminadresi.com 5.248 6 0.019 0,12 YTL
    05-04-2007 http://www.siteminadresi.com 5.164 10 0.02 0,20 YTL
    06-04-2007 http://www.siteminadresi.com 5.316 9 0.02 0,18 YTL
    07-04-2007 http://www.siteminadresi.com 6.296 20 0.02 0,39 YTL
    08-04-2007 http://www.siteminadresi.com 3.791 9 0.019 0,17 YTL
    09-04-2007 http://www.siteminadresi.com 1848 1 0.02 0.020
    Toplam Kazancınız 1,44 YTL

    ßu 9 günlük kazanç.. diğer ay boyunca ise sadece 10ytl civari kazanabilmisim..

    Toplam Yapılan Ödeme
    : 0 YTL + KDV
    Henüz Ödenmemiş Tutar
    : 16.9 YTL + KDV
    2 aylık kazanç
  • 09-04-2007, 20:37:09
    #2
    fazla para kazanmamaya bak yine sen yoksa banlarlar
  • 09-04-2007, 20:39:43
    #3
    katreklam öyle .

    ya tıkları saymıyorlar yada katreklama tıklamıyorlar gidip adsenseye tıklıyorlar.
  • 10-04-2007, 01:24:19
    #4
    katreklam reklam hiç kullanmadım. bu konudan sonrada kullanmayı düşünmüyorum. sadaka gibi bişey bu verilen para. yazıkk...
  • 10-04-2007, 01:25:56
    #5
    tık fiyatları normal ama tık olmamasını araştırmak lazım dogru yerleştirme vs...
  • 10-04-2007, 01:27:09
    #6
    bende banlanmışım
  • 10-04-2007, 01:59:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    şu sıra reklamveren az o yüzden olabilir. Reklam çeşitlerini arttıracağız şimdilik reklam kalmadığında veya reklam birimi 4 reklam göstermesi gerekirken 1 reklam gösteriyorsa 1 tane garanti arkadaş linki otomatik olarak geliyor o G.A. linkinden tıklayıpda üye olurlarsa hesaba otomatik olarak 1 tıklama + 1 ytl ekleniyor.
    G.A. geçici olarak 1 ytl den verdiğimiz için bu şekilde kısa süre sonra 0.75 e eski durumuna geri düşecek. Reklam kalmadığı zamanda G.A. bannerları gösteriliyor onlarda aynı şekilde tıklama ücretleriyle değil üye ücretleriyle gelir getiriyor. Bilindiği gibi garantiarkadas ile yapılan karşılıklı kodlama ile aynı anda sizin yaptığınız üyeleri katreklamda gösteriyor.

    Şu anki reklamveren potansiyeli ile günlük reklam öğleden sonra 4 e kadar ancak dayanıyor. bunun içerisinde bizim eklediğimiz reklamlarda var. Haziran ayına kadar reklamveren arttırma çalışmalarına giriyoruz. Şimdilik haziran ayı sonuna kadar biraz daha sabır diyebilirim ancak.

    MeSso geçen gün kontrol yapıldı reklamların olduğu sayfalarda zorunlu tıklama olmaması gerekiyor bu yardım bölümündeki yazılı kurallarda belirtildi daha öncede konusu olmuştu. Reklamveren üzerine çalışmaya başlarken zorunlu tıklamaları veya oradaki yazılı maddelere uymayan arkadaşları çıkartmak zorundayızki kalıcı reklamveren memnuniyetini sağlayalım, reklam yayınlayan sitelerin kalitesini arttıralım bu orantıdada yavaş yavaş tıklama ücretlerini arttırıp düzgün reklam yayınlayan webmaster arkadaşlarında memnuniyetini arttıralım.

    Herzaman söylüyorum reklam çeşidi bir artsa alakasız reklam gösterme yerine sitenizle alakalı reklamları göstermeye başlayacağız şimdiki google tıklanıyor katreklam tıklanmıyor durumunun sebebi büyük ihtimalle budur. Yani biz televizyon ile ilgili sitede televizyon ile ilgili reklam çıkartamıyoruz tıklama farkı bundandır. Gün geçtikce bir şeyler ekliyoruz veya bir adım atıyoruz yakında meyvelerini toplamaya başlarız umarım.
  • 10-04-2007, 05:10:12
    #8
    Peki "WhiteKey" anliorum ama soruma cevap alabilmis deilim.. Minumum ödemeye gelmeden ben artik calismak istemiorum deyip Simdiye kadarki kazanmis oldugum parayi alabilirmiyim ? Eğer Cevabiniz Evet ise Pm olarak Kullanici adimi gönderiyorum. Tskler
  • 10-04-2007, 12:21:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende banlanmışım
    Aynen
    Şunu merak ediyorum.Hiç kullanmadığım bir hesap nasıl banlanabilir ?
    Burda white ile atıştık ve karşılık olarak beni banlıyor Hiçmi hiç adil değil.
    Katreklam