Peki "WhiteKey" anliorum ama soruma cevap alabilmis deilim.. Minumum ödemeye gelmeden ben artik calismak istemiorum deyip Simdiye kadarki kazanmis oldugum parayi alabilirmiyim ? Eğer Cevabiniz Evet ise Pm olarak Kullanici adimi gönderiyorum. Tskler