• 15-09-2009, 00:16:05
    #28
    Üyeliği durduruldu
    harew1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu ttnet bir gün sorun yaşatma artık adam gibi bi rakip çıksaydı da kurtulsaydık.
    zaten mevcut rakipleri de ttnet alt yapısı kullanıyor
  • 15-09-2009, 00:24:41
    #29
    Muhabbet bu konuda dönüyor galiba
  • 15-09-2009, 00:27:38
    #30
    iletiyi kullanın değişik bir fantezi
  • 15-09-2009, 00:28:42
    #31
    xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ehaehaeheahe ; nickine 1 dakika güldüm en az bu arada benimde yazdıklarım gitmiyor.
    ismim Adem. Administrator'la birleştirince böyle oldu. Teşekkür ederim.

    Bu arada Vps'ime de ulaşamıyorum.
  • 15-09-2009, 00:30:58
    #32
    Rezillik..21.yy dayız yahu.
  • 15-09-2009, 00:32:13
    #33
    benim msn de hiç sorun olmadı ama yurt dışındaki sitelerin biçoguna 10 gündür giremiyorum,bagzı kendi sitelerimde dahil.bugün kendi sitelerimede bi girdim,bi giremedim sinir etti beni sonunda modemi kapatıp oyun açtım sinirden
  • 15-09-2009, 00:33:08
    #34
    Üyeliği durduruldu
    hyperft nasılsın hacı

    madem msn yok ..
  • 15-09-2009, 00:34:44
    #35
    Bende yarım saattir cıldırıom neden gitmio die Sorun sadece bende deilmiş.
  • 15-09-2009, 00:34:52
    #36
    emesene kullanın