• 14-09-2009, 23:37:15
    #10
    benim nette sorun yokda msnde yazılanlar gitmıyor her ay ın 15 inde böyle bişler oluyo zaten alıştık
  • 14-09-2009, 23:37:49
    #11
    ultra sorf kullanın diyicem. ama bidaha onu kullanmassanız internet açılmıyor:S
  • 14-09-2009, 23:39:03
    #12
    Opera yükleyip, Opera turbo özelliğini kullanın.
  • 14-09-2009, 23:41:27
    #13
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opera yükleyip, Opera turbo özelliğini kullanın.
    Nerden aktif edicem onu
  • 14-09-2009, 23:42:17
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Off çıldırıcam ya
  • 14-09-2009, 23:44:04
    #15
    Düzeldi şuan. Sağolsun müşterime siteyi teslim ettim, site açılmıyor TT yüzünden. Rezil olucaktım az kalsın.
  • 14-09-2009, 23:44:26
    #16
    MaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden aktif edicem onu
    opera 10 da


  • 14-09-2009, 23:45:42
    #17
    kişisel iletilerle konuşmakta ayrı bi fantazi zevkliymiş
  • 14-09-2009, 23:46:07
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Schizophrenia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzeldi şuan. Sağolsun müşterime siteyi teslim ettim, site açılmıyor TT yüzünden. Rezil olucaktım az kalsın.
    Düzelmedi

    Hala gitmiyor yazdıklarım