• 14-09-2009, 23:47:55
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aranizda en sansli benim sanirim. Bugun internetle ilgili herhangi bir sorun yasamadim. Ayrica alisilmisin aksine ben ttnet ten memlunum yaw. Adamlar o kadar yere hizmet veriyorlar. Ama islerini yinede iyi yapiyorlar. Ornegin gecen gun bizim dairenin telefon hatti ana kofradan atmisti ( adsl ). TTNET i aradim adamlar 2 saat icinde evime kadar geldiler ve hatti onardilar. Ne diyeyim ki helal olsun...
  • 14-09-2009, 23:49:44
    #20
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzelmedi
    Hala gitmiyor yazdıklarım
    Benim şimdi düzeldi herkesde sorun devam ediyor benim hariciminde millet benim üzerimden konuşuyor acayip sıkıldım beni topluya alıyorlar benim sayemde mesajlar nasılsa gidiyor
  • 15-09-2009, 00:03:41
    #21
    Üyeliği durduruldu
    faceye de girmiyor
  • 15-09-2009, 00:04:46
    #22
    biz okanla resimli anlaşıyoruz
  • 15-09-2009, 00:05:31
    #23
    Üyeliği durduruldu
    læn bi git alınan dosyalarım resim kaynadı senin boş lafların yüzünden

    iletine yazsana olm
  • 15-09-2009, 00:06:16
    #24
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bi kere 2 saat boyunca msnden düşmediğimi hatırlıyorum.
  • 15-09-2009, 00:07:30
    #25
    ben opendnsdeyım ve sorun yok ama mılelt her sanıye msn de onlne olp dusuyor benmde canım sakılıyor falan oturum acdı fılan açdı nedır bu ya
  • 15-09-2009, 00:07:34
    #26
    Çok lazımsa açın bi xat sayfası kendinize yazın nickinize
  • 15-09-2009, 00:11:49
    #27
    şu ttnet bir gün sorun yaşatma artık adam gibi bi rakip çıksaydı da kurtulsaydık.