xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ehaehaeheahe ; nickine 1 dakika güldüm en az bu arada benimde yazdıklarım gitmiyor.
ismim Adem. Administrator'la birleştirince böyle oldu. Teşekkür ederim.

Bu arada Vps'ime de ulaşamıyorum.