• 14-08-2009, 19:06:48
    #1
    eschat lisanslı bir domain aldım. domainin içinde gelen eschat hata verince, kurcaladım ve sorunun esChat.cab dosyasından olduğunu anladım. appleti çalıştırmaya çalışınca "error click for details" diye hata veriyodu. archive.org kayıtlarından, domainin eschat lisansının cab dosyasını tekrar çektim, bu sefer durum çubuğunda eschat started falan yazdı ama ekran bembeyaz, error bile çıkmadı dosyaların chmodlarını kontrol ettim, sorun yok. ama applette çalışmıyor. tema dosyaları sorunlu olabilir diye onlraıda baştan attım, yine aynı, settings.txt den blocked domains i falan kontrol ettim yine aynı bu tuhaf sorunu çözebilecek varmı?
  • 14-08-2009, 19:12:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    cerezleri sil yeniden dene yani internet exploder gecmisini sil.
  • 14-08-2009, 19:28:08
    #3
    onları daha öncede denemiştim, tavsiyen üzerine tekrar denedim, herşeyide yapsam maalesef bir türlü appleti açamıyorum. cab dosyasını buldum attım, ona sorun yok ama satın aldığım kişiden gelen jar dosyasını atınca hata, archive.org kayıtlarındaki jar dosyasını çekince hiç bir tepki alamıyorum. buna akıl sır erdirebilen varmı?
  • 14-08-2009, 19:35:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Evrensoft ile iletişim kurun onlar gereklı desteği vereceklerdir.
  • 14-08-2009, 19:45:13
    #5
    yaklaşık 7 gün ve 2 maile geri dönüş yapmadılar. msn e ekledim, orayada teşrif etmediler. sanırım applet öyle yatacak.
  • 14-08-2009, 21:05:52
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    evrensoft mu dönüş yapmadı
  • 14-08-2009, 21:07:09
    #7
    evet. ircforumlarındada birisi konu açmış2-3 aydır ulaşamıyorum diye.
  • 16-08-2009, 17:21:34
    #8
    Misafir
    Buradaki telefon numarasından, yetkililere ulaşabilirsin sanırım.