eschat lisanslı bir domain aldım. domainin içinde gelen eschat hata verince, kurcaladım ve sorunun esChat.cab dosyasından olduğunu anladım. appleti çalıştırmaya çalışınca "error click for details" diye hata veriyodu. archive.org kayıtlarından, domainin eschat lisansının cab dosyasını tekrar çektim, bu sefer durum çubuğunda eschat started falan yazdı ama ekran bembeyaz, error bile çıkmadı dosyaların chmodlarını kontrol ettim, sorun yok. ama applette çalışmıyor. tema dosyaları sorunlu olabilir diye onlraıda baştan attım, yine aynı, settings.txt den blocked domains i falan kontrol ettim yine aynı bu tuhaf sorunu çözebilecek varmı?