onları daha öncede denemiştim, tavsiyen üzerine tekrar denedim, herşeyide yapsam maalesef bir türlü appleti açamıyorum. cab dosyasını buldum attım, ona sorun yok ama satın aldığım kişiden gelen jar dosyasını atınca hata, archive.org kayıtlarındaki jar dosyasını çekince hiç bir tepki alamıyorum. buna akıl sır erdirebilen varmı?