Konu
eschatteki tuhaf hata
14-08-2009, 19:45:13
#5
KahvaLti
yaklaşık 7 gün ve 2 maile geri dönüş yapmadılar. msn e ekledim, orayada teşrif etmediler. sanırım applet öyle yatacak.