• 08-11-2024, 14:34:44
    #1
    Merhaba değerli r10 kullanıcıları,

    bilgisayarımda çalıştığım php yönetim sistemimi vds sunucuma kurduğumda port izinlerini açıp uzaktan bağlandığımda, smtp kullanamıyorum kendi bilgisayarımda sorunsuz kullanabiliyorum, giden portu olarak ayarlarıını da yaptım ancak bir çözüm sunamadı aldığım hata ;

    2024-11-08 11:32:03 SMTP ERROR: Failed to connect to server: Bağlanılan uygun olarak belli bir süre içinde yanıt vermediğinden veya kurulanbağlantı bağlanılan ana bilgisayar yanıt vermediğinden bir bağlantı kurulamadı. (10060)


    E-posta gönderilemedi. Hata: SMTP Error: Could not connect to SMTP host. Failed to connect to serverSMTP server error: Failed to connect to server SMTP code: 10060 Additional SMTP info: Bağlanılan uygun olarak belli bir süre içinde yanıt vermediğinden veya kurulan bağlantı bağlanılan ana bilgisayar yanıt vermediğinden bir bağlantı kurulamadı.
  • 08-11-2024, 14:41:09
    #2
    Merhaba,
    Mail sunucusuna VDS üzerinden ping atmayı dener misiniz?
  • 08-11-2024, 14:42:01
    #3
    Hangi portu kullanıyorsunuz?
  • 08-11-2024, 14:44:03
    #4
    upot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi portu kullanıyorsunuz?
    465 ve 587 ikisini de denedim ancak maalesef bir yanıt alamadım telnet ile test ettim gene alamadım
    C:UsersAdministrator>telnet smtp.gmail.com 465
    Bağlanıyor smtp.gmail.com...Ana bilgisayara bağlantı açılamadı, bağlantı noktası 465: Bağlantı başarısız
  • 08-11-2024, 14:44:19
    #5
    GameDoping adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Mail sunucusuna VDS üzerinden ping atmayı dener misiniz?
    Telnet ile bağlantı denedim ancak gene bağlanamadı



    C:UsersAdministrator>telnet smtp.gmail.com 465
    Bağlanıyor smtp.gmail.com...Ana bilgisayara bağlantı açılamadı, bağlantı noktası 465: Bağlantı başarısız
  • 08-11-2024, 14:45:22
    #6
    aerenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    465 ve 587 ikisini de denedim ancak maalesef bir yanıt alamadım telnet ile test ettim gene alamadım
    C:UsersAdministrator>telnet smtp.gmail.com 465
    Bağlanıyor smtp.gmail.com...Ana bilgisayara bağlantı açılamadı, bağlantı noktası 465: Bağlantı başarısız
    $mail->SMTPDebug = 2;
    ekleyip tekrar dener misiniz hatayı daha detaylı görelim.
  • 08-11-2024, 14:45:23
    #7
    if (isset($_POST['mail_at'])) {
    $mail = new PHPMailer(true);
    try {
    $mail->isSMTP();
    $mail->Host = 'smtp.gmail.com';
    $mail->SMTPAuth = true;
    $mail->Username = '@gmail.com';
    $mail->Password = ''; //
    $mail->SMTPSecure = PHPMailer::ENCRYPTION_STARTTLS;
    $mail->Port = 587;
  • 08-11-2024, 14:46:27
    #8
    "telnet alt1.gmail-smtp-in.l.google.com 25" bu şekilde test eder misiniz?
  • 08-11-2024, 14:46:32
    #9
    upot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $mail->SMTPDebug = 2;
    ekleyip tekrar dener misiniz hatayı daha detaylı görelim.

    2024-11-08 11:45:58 SMTP ERROR: Failed to connect to server: Bağlanılan uygun olarak belli bir süre içinde yanıt vermediğinden veya kurulanbağlantı bağlanılan ana bilgisayar yanıt vermediğinden bir bağlantı kurulamadı. (10060)



    SMTP Error: Could not connect to SMTP host. Failed to connect to server