GameDoping adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Mail sunucusuna VDS üzerinden ping atmayı dener misiniz?
Telnet ile bağlantı denedim ancak gene bağlanamadı



C:UsersAdministrator>telnet smtp.gmail.com 465
Bağlanıyor smtp.gmail.com...Ana bilgisayara bağlantı açılamadı, bağlantı noktası 465: Bağlantı başarısız