Merhaba değerli r10 kullanıcıları,

bilgisayarımda çalıştığım php yönetim sistemimi vds sunucuma kurduğumda port izinlerini açıp uzaktan bağlandığımda, smtp kullanamıyorum kendi bilgisayarımda sorunsuz kullanabiliyorum, giden portu olarak ayarlarıını da yaptım ancak bir çözüm sunamadı aldığım hata ;

2024-11-08 11:32:03 SMTP ERROR: Failed to connect to server: Bağlanılan uygun olarak belli bir süre içinde yanıt vermediğinden veya kurulanbağlantı bağlanılan ana bilgisayar yanıt vermediğinden bir bağlantı kurulamadı. (10060)


E-posta gönderilemedi. Hata: SMTP Error: Could not connect to SMTP host. Failed to connect to serverSMTP server error: Failed to connect to server SMTP code: 10060 Additional SMTP info: Bağlanılan uygun olarak belli bir süre içinde yanıt vermediğinden veya kurulan bağlantı bağlanılan ana bilgisayar yanıt vermediğinden bir bağlantı kurulamadı.