Hangi portu kullanıyorsunuz?
465 ve 587 ikisini de denedim ancak maalesef bir yanıt alamadım telnet ile test ettim gene alamadım
C:UsersAdministrator>telnet smtp.gmail.com 465
Bağlanıyor smtp.gmail.com...Ana bilgisayara bağlantı açılamadı, bağlantı noktası 465: Bağlantı başarısız