Adtech Hesabım var. ilk zamanlarda 1 tıka 0,04 dolar veriyor diye seviniyordum adsense den iyi diye. adsense geçenlerde 3 tıka 0,01 dolar verdi. Dedik tek care adtech ama adtech de artık bıktırdı. Yeter adtech tek değilsin artık kendine gel.
45236 48 0.67$
48 tık. 0,67 dolar. 0,0135999999 gidiyor. yani 1 tıka 0,01 dolar. e yahu insaf. bizim bunca uğraşımız var ayıp. yani illede hileye mi başvuralım. illede hileyle mi kazanalım? Herşeyin bir adabı uslubu var. düştünüz bari 0,02 den düşmeyin 3-5 kuruş para kazanıyoruz içine etmeyin. zaten tıkladığımızın yarısını saymıyorsunuz 1 de üstüne verdiğiniz fiyata bakın. elbette diyecek olan vardır hoşuna gitmiyorsa kullanma ama nereye kadar? her önüne gelen böyle yaparsa biz ne kazanacağız. şimdi webkazanc çıktı bilmiyorum nasıl öğreten olursa koymayı düşünüyorum bu mesaj aslında adtech ten çok onlara. onlar ve diğer yeni gelecekler adtech gibi düşmeyin. günde 400 tık alıyoruz 6 dolar. resmen komedi. yorum sizlerin
Bıktırdın Adtech
8
●394
- 08-06-2009, 02:24:34
- 08-06-2009, 02:30:59Bende yazdım ya mesajda sende çalışma diyeceksiniz diye. iyi de herkes böyle yapıyor. DEdim ya bu mesaj adtech e değil diye. yenilere. onlar da adtech gibi olmasınlar diye. onu kullanma bunu kullanma e kapatalım siteleri.
- 08-06-2009, 02:32:29kimse kapat demiyor. ama sende biliyorsun ki bir siteden para kazanmak için illa iş ortaklıgı programlarına ihtiyacın yok. bugun ayda milyarlarca para kazanan insanların bulundurdugu sitelere ve içeriklerine bakmanı tavsiye ederim
+
dediğim çıktı ve -rep'ler basladı
insanların goruslerıne saygı duyulmazken para kazanmadan bahsedıyoruz
- 08-06-2009, 02:35:05tavsiye için teşekkür ederim ama diğer türlü de reklam alma verme işleri ile uğraşmak var. 100 tl ye reklam alırsın hitin düşer 1 k ya adama yazık olacak. hitin çıkacak 100k ya bize yazık olacak en garantili bunlar. Ama batırıyorlar
- 08-06-2009, 02:36:32MisafirGittigidiyor en iyisi bence, bide beni kabul etseler

Ayrıca şu anda reklamstore iyi para veriyor en düşüğü 0,02
tabi çoğu reklam 0,03 kuruş veriyor..
- 08-06-2009, 02:55:29MisafirBende cevapladım pm'ni.kasparov108 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not: Üstteki mesajıma "yalan" yorumuyla -rep veren arkadaş, hit almayan bi sitemde reklama kendim tıkladım bakın raporuna;

İnsanlara iftira atmayı ne kadar çok seviyosunuz
insanların goruslerıne saygı duyulmazken para kazanmadan bahsedıyoruz 