• 08-06-2009, 02:24:34
    #1
    Adtech Hesabım var. ilk zamanlarda 1 tıka 0,04 dolar veriyor diye seviniyordum adsense den iyi diye. adsense geçenlerde 3 tıka 0,01 dolar verdi. Dedik tek care adtech ama adtech de artık bıktırdı. Yeter adtech tek değilsin artık kendine gel.
    45236 48 0.67$
    48 tık. 0,67 dolar. 0,0135999999 gidiyor. yani 1 tıka 0,01 dolar. e yahu insaf. bizim bunca uğraşımız var ayıp. yani illede hileye mi başvuralım. illede hileyle mi kazanalım? Herşeyin bir adabı uslubu var. düştünüz bari 0,02 den düşmeyin 3-5 kuruş para kazanıyoruz içine etmeyin. zaten tıkladığımızın yarısını saymıyorsunuz 1 de üstüne verdiğiniz fiyata bakın. elbette diyecek olan vardır hoşuna gitmiyorsa kullanma ama nereye kadar? her önüne gelen böyle yaparsa biz ne kazanacağız. şimdi webkazanc çıktı bilmiyorum nasıl öğreten olursa koymayı düşünüyorum bu mesaj aslında adtech ten çok onlara. onlar ve diğer yeni gelecekler adtech gibi düşmeyin. günde 400 tık alıyoruz 6 dolar. resmen komedi. yorum sizlerin
  • 08-06-2009, 02:27:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adtech ortafı fılan degılım biliyorum ve yine -rep yicem ama arkadasım calısma sende o zaman ? nıye dert yanıyorsun kı ? para kazananlar nasıl kazanıyor dıye arastırmıyorsun ? (hıle hurda dısında)
  • 08-06-2009, 02:30:59
    #3
    Bende yazdım ya mesajda sende çalışma diyeceksiniz diye. iyi de herkes böyle yapıyor. DEdim ya bu mesaj adtech e değil diye. yenilere. onlar da adtech gibi olmasınlar diye. onu kullanma bunu kullanma e kapatalım siteleri.
  • 08-06-2009, 02:32:29
    #4
    kimse kapat demiyor. ama sende biliyorsun ki bir siteden para kazanmak için illa iş ortaklıgı programlarına ihtiyacın yok. bugun ayda milyarlarca para kazanan insanların bulundurdugu sitelere ve içeriklerine bakmanı tavsiye ederim
    +
    dediğim çıktı ve -rep'ler basladı insanların goruslerıne saygı duyulmazken para kazanmadan bahsedıyoruz
  • 08-06-2009, 02:35:05
    #5
    tavsiye için teşekkür ederim ama diğer türlü de reklam alma verme işleri ile uğraşmak var. 100 tl ye reklam alırsın hitin düşer 1 k ya adama yazık olacak. hitin çıkacak 100k ya bize yazık olacak en garantili bunlar. Ama batırıyorlar
  • 08-06-2009, 02:36:32
    #6
    Misafir
    Gittigidiyor en iyisi bence, bide beni kabul etseler

    Ayrıca şu anda reklamstore iyi para veriyor en düşüğü 0,02 tabi çoğu reklam 0,03 kuruş veriyor..
  • 08-06-2009, 02:50:43
    #7
    bu reklamstore ilgili pm attım sana
  • 08-06-2009, 02:55:29
    #8
    Misafir
    kasparov108 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu reklamstore ilgili pm attım sana
    Bende cevapladım pm'ni.

    Not: Üstteki mesajıma "yalan" yorumuyla -rep veren arkadaş, hit almayan bi sitemde reklama kendim tıkladım bakın raporuna;



    İnsanlara iftira atmayı ne kadar çok seviyosunuz
  • 08-06-2009, 03:26:50
    #9
    BuraK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimse kapat demiyor. ama sende biliyorsun ki bir siteden para kazanmak için illa iş ortaklıgı programlarına ihtiyacın yok. bugun ayda milyarlarca para kazanan insanların bulundurdugu sitelere ve içeriklerine bakmanı tavsiye ederim
    +
    dediğim çıktı ve -rep'ler basladı insanların goruslerıne saygı duyulmazken para kazanmadan bahsedıyoruz
    +al sana dolu dolu +