Konu
Bıktırdın Adtech
08-06-2009, 02:30:59
#3
kasparov108
Bende yazdım ya mesajda sende çalışma diyeceksiniz diye. iyi de herkes böyle yapıyor. DEdim ya bu mesaj adtech e değil diye. yenilere. onlar da adtech gibi olmasınlar diye. onu kullanma bunu kullanma e kapatalım siteleri.