Konu
Bıktırdın Adtech
08-06-2009, 02:27:56
#2
BuraK.A
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
adtech ortafı fılan degılım biliyorum ve yine -rep yicem ama arkadasım calısma sende o zaman ? nıye dert yanıyorsun kı ? para kazananlar nasıl kazanıyor dıye arastırmıyorsun ? (hıle hurda dısında)