adtech ortafı fılan degılım biliyorum ve yine -rep yicem ama arkadasım calısma sende o zaman ? nıye dert yanıyorsun kı ? para kazananlar nasıl kazanıyor dıye arastırmıyorsun ? (hıle hurda dısında)