Adtech Hesabım var. ilk zamanlarda 1 tıka 0,04 dolar veriyor diye seviniyordum adsense den iyi diye. adsense geçenlerde 3 tıka 0,01 dolar verdi. Dedik tek care adtech ama adtech de artık bıktırdı. Yeter adtech tek değilsin artık kendine gel.
45236 48 0.67$
48 tık. 0,67 dolar. 0,0135999999 gidiyor. yani 1 tıka 0,01 dolar. e yahu insaf. bizim bunca uğraşımız var ayıp. yani illede hileye mi başvuralım. illede hileyle mi kazanalım? Herşeyin bir adabı uslubu var. düştünüz bari 0,02 den düşmeyin 3-5 kuruş para kazanıyoruz içine etmeyin. zaten tıkladığımızın yarısını saymıyorsunuz 1 de üstüne verdiğiniz fiyata bakın. elbette diyecek olan vardır hoşuna gitmiyorsa kullanma ama nereye kadar? her önüne gelen böyle yaparsa biz ne kazanacağız. şimdi webkazanc çıktı bilmiyorum nasıl öğreten olursa koymayı düşünüyorum bu mesaj aslında adtech ten çok onlara. onlar ve diğer yeni gelecekler adtech gibi düşmeyin. günde 400 tık alıyoruz 6 dolar. resmen komedi. yorum sizlerin