• 07-06-2009, 23:20:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    I3asketboall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gidişin hiç iyi deyil iyi çalışmalar
    bence durduk yere böyle polimik içeren cümleler kurmamak lazim. bide moderatör amcalardan rica edelim konu ücretli script istekle pek örtüşmüyor
  • 08-06-2009, 00:26:12
    #11
    lugelas lugesoft ile herhangi bir görüşmüşlüğüm veya sorunum yok.
    Biz ekmek peşinde emek vererek koşalım, onlar hazırı alıp düzenlesin; ne güzel dünya.
    VideoScript.co.uk ile mail aracılığı ile görüştüm herhangi bir bağlantı olmadığını belirttiler.
    Genelde esinlenmiş diyorlar ama giflerin adlarına kadar esinlenmesi biraz fazla değil mi?

    Ek olarak nasıl kod yazıp yazmadığı önemli değil, iyi kod yazabilir ama burada neticede çalıntı iş yapıp satıyor.

    Gayet normal bir şekilde yanlış olan birşeyi düzeltmek hırçınlık gibi görünüyorsa dediğiniz gibi olsun.
  • 08-06-2009, 00:34:39
    #12
    Lugesoft o konuda belgeleri ******'ya gösterdiğini söylemişti.
    Daha sonra moderatör tarafından silindi satış baltalanmasın diye.
  • 08-06-2009, 00:35:01
    #13
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Turgut'u çekemeyenler arada bir gelir,o esinlenmiş olduğu tasarımı göstererek scripte w.rez diye çamur atarlar.Bunlar eskiden de vardı şimdi de var gelecekte de olacak.Script ***** falan değildir,tasarım benziyor olabilir.Hangi sitenin tasarımı başka siteye benzemiyor.
    Script kesinlikle harikadır,verdiğiniz paranın hakkını kesinlikle alırsınız.Gerek hit gerek script kullanışlığı olarak...
  • 08-06-2009, 21:11:09
    #14
    valla calantimi cirpintimi bilmiyorum ama biraz inceledim. Dediğimi gifler ayni neredeyse + css lerinde benzerlik soz konudu . iki sitede kaynagi goruntule dediginde div lerin cogunun id ve class larida ayni. Bana kalirsaniz esinlenti olma ihtimali dusuk. Yok tasarimini felan satin alindi ise onu bişi diyemem
  • 08-06-2009, 21:17:02
    #15
    Üyeliği durduruldu
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turgut'u çekemeyenler arada bir gelir,o esinlenmiş olduğu tasarımı göstererek scripte w.rez diye çamur atarlar.Bunlar eskiden de vardı şimdi de var gelecekte de olacak.Script ***** falan değildir,tasarım benziyor olabilir.Hangi sitenin tasarımı başka siteye benzemiyor.
    Script kesinlikle harikadır,verdiğiniz paranın hakkını kesinlikle alırsınız.Gerek hit gerek script kullanışlığı olarak...
    Tasarım benzemiyor birebir aynısı esinlenme yok. Böyle mesajlar yazıp küçük duruma düşmeyin. Ben lugesoft çaldı demiyorum satın almıştır bir xhtml css tasarım yaptıracak halimi yok veya alacak halimi yok. Adamın haklarını almıştır elbet fazla kurcalamamak lazım. Ama bu şekilde benziyor esinleşmiştir vb söylemlerde buradakileri keriz yerine koymaktır.
  • 08-06-2009, 21:17:49
    #16
    isthost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lugelas lugesoft ile herhangi bir görüşmüşlüğüm veya sorunum yok.
    Biz ekmek peşinde emek vererek koşalım, onlar hazırı alıp düzenlesin; ne güzel dünya.
    VideoScript.co.uk ile mail aracılığı ile görüştüm herhangi bir bağlantı olmadığını belirttiler.
    Genelde esinlenmiş diyorlar ama giflerin adlarına kadar esinlenmesi biraz fazla değil mi?

    Ek olarak nasıl kod yazıp yazmadığı önemli değil, iyi kod yazabilir ama burada neticede çalıntı iş yapıp satıyor.

    Gayet normal bir şekilde yanlış olan birşeyi düzeltmek hırçınlık gibi görünüyorsa dediğiniz gibi olsun.
    Az önceki konu silinmiş. Benimde alakam yok konu ile ama yazdığı cümleler sinirime dokundu. Gerçekten hiç bir bağlantısı olmadıklarını mı söylediler?

    Öyle ise o maili bana atar mısın. Gülmekten yarılıp, sonra insanlığın ego sorunu üzerine düşüneceğim.
  • 09-06-2009, 00:34:08
    #17
    turgut düzgün cocuktur, wareze yeni siparişleri düsmez, tasarımcı değil zaten tasarımları yurtdisindan alip kendi kodluyor. cok uzun süredir bu isleri yapıyor bi arızası cıkmadı abartmayın. ingiltereden görüp alsa bile tasarımı almıstır alsa ne olur ki yaw. dert etmeyin
  • 09-06-2009, 12:12:58
    #18
    Zaten sadece iki tane teması yok ki onun.Diğer temaları yapıp böle bir iş çıkartan adam sadece bu iki temayı çalmış olabilir mi? Hadi bütün temaları öyle olur neyse.O kadar tema sun , emek harca , riske girip iki tane temayıda çal.Hem lugesoft tasarımları zaten başkasından PARASI İLE satın alıp onlara uygun kodlayıp script yaratan biridir.

    Bende scriptini kullanıyorum zaten kodlama kısmı, admin panelinin filan hiç alakası yok o diğer script ile..