I3asketboall adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
lugasoft video ve oyun scripti hk.
19
●2.227
- 07-06-2009, 23:20:20Üyeliği durduruldubence durduk yere böyle polimik içeren cümleler kurmamak lazim. bide moderatör amcalardan rica edelim konu ücretli script istekle pek örtüşmüyor
- 08-06-2009, 00:26:12lugelas lugesoft ile herhangi bir görüşmüşlüğüm veya sorunum yok.
Biz ekmek peşinde emek vererek koşalım, onlar hazırı alıp düzenlesin; ne güzel dünya.
VideoScript.co.uk ile mail aracılığı ile görüştüm herhangi bir bağlantı olmadığını belirttiler.
Genelde esinlenmiş diyorlar ama giflerin adlarına kadar esinlenmesi biraz fazla değil mi?
Ek olarak nasıl kod yazıp yazmadığı önemli değil, iyi kod yazabilir ama burada neticede çalıntı iş yapıp satıyor.
Gayet normal bir şekilde yanlış olan birşeyi düzeltmek hırçınlık gibi görünüyorsa dediğiniz gibi olsun. - 08-06-2009, 00:35:01Üyeliği durdurulduTurgut'u çekemeyenler arada bir gelir,o esinlenmiş olduğu tasarımı göstererek scripte w.rez diye çamur atarlar.Bunlar eskiden de vardı şimdi de var gelecekte de olacak.Script ***** falan değildir,tasarım benziyor olabilir.Hangi sitenin tasarımı başka siteye benzemiyor.
Script kesinlikle harikadır,verdiğiniz paranın hakkını kesinlikle alırsınız.Gerek hit gerek script kullanışlığı olarak... - 08-06-2009, 21:11:09valla calantimi cirpintimi bilmiyorum ama biraz inceledim. Dediğimi gifler ayni neredeyse + css lerinde benzerlik soz konudu . iki sitede kaynagi goruntule dediginde div lerin cogunun id ve class larida ayni. Bana kalirsaniz esinlenti olma ihtimali dusuk. Yok tasarimini felan satin alindi ise onu bişi diyemem
- 08-06-2009, 21:17:02Üyeliği durdurulduTasarım benzemiyor birebir aynısı esinlenme yok. Böyle mesajlar yazıp küçük duruma düşmeyin. Ben lugesoft çaldı demiyorum satın almıştır bir xhtml css tasarım yaptıracak halimi yok veya alacak halimi yok. Adamın haklarını almıştır elbet fazla kurcalamamak lazım. Ama bu şekilde benziyor esinleşmiştir vb söylemlerde buradakileri keriz yerine koymaktır.EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2009, 21:17:49Az önceki konu silinmiş. Benimde alakam yok konu ile ama yazdığı cümleler sinirime dokundu. Gerçekten hiç bir bağlantısı olmadıklarını mı söylediler?isthost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle ise o maili bana atar mısın. Gülmekten yarılıp, sonra insanlığın ego sorunu üzerine düşüneceğim. - 09-06-2009, 00:34:08turgut düzgün cocuktur, wareze yeni siparişleri düsmez, tasarımcı değil zaten tasarımları yurtdisindan alip kendi kodluyor. cok uzun süredir bu isleri yapıyor bi arızası cıkmadı abartmayın. ingiltereden görüp alsa bile tasarımı almıstır alsa ne olur ki yaw. dert etmeyin
- 09-06-2009, 12:12:58Zaten sadece iki tane teması yok ki onun.Diğer temaları yapıp böle bir iş çıkartan adam sadece bu iki temayı çalmış olabilir mi? Hadi bütün temaları öyle olur neyse.O kadar tema sun , emek harca , riske girip iki tane temayıda çal.Hem lugesoft tasarımları zaten başkasından PARASI İLE satın alıp onlara uygun kodlayıp script yaratan biridir.
Bende scriptini kullanıyorum zaten kodlama kısmı, admin panelinin filan hiç alakası yok o diğer script ile..