• 07-06-2009, 18:58:27
    #1
    Misafir
    Arkadaşlar lugasoftta şu an kampanya olduğu için video scripti ve oyun scripti almaya karar verdim.

    Fakat bi sitede yorumda lugasofttaki scriptin war..z olduğunu okudum.

    Gerçeklik payı varmıdır,bilgisi olan varsa paylaşabilirlermi.

    Şimdiden cevaplarınız için tşkler.
  • 07-06-2009, 19:02:43
    #2
    bende okumuştum ama sanmıyorum.
  • 07-06-2009, 19:05:36
    #3
    Misafir
    vallahi ***** den cok, ne kadar destek sagladiklari onemli.
    zira ***** olsa BILE, script sifreli olarak geldigi icin
    bunu anlamak mumkun olmayabilir ama,
    ben acikcasi ***** oldugunu zannetmiyorum, profesyonel
    duruyor bana.
  • 07-06-2009, 19:07:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Eski scriptlerinin vardır fakat şuan sattığı scriptleri bu şekilde bulamazsınız. Güvenilir bir arkadaştır
  • 07-06-2009, 19:15:22
    #5
    Yok öyle birşey.
    Tasarımı aynı olan yabancı bir script vvarezde.
    Lugesoft'ta zaten tasarımları satın aldığını söyledi.
  • 07-06-2009, 19:16:50
    #6
    https://www.r10.net/sikayetim-var/388...irsizligi.html

    Konudaki 2 şablon çalıntı, umuyorum ki diğerleride öyledir videoscript.co.uk a mail attım gelen cevapta hiç bir bağlantılarının olmadığı yazıyor ve yasal işlemler ile kapatılması veya kaldırılması için elinden geleni yapacaklarınıda belirttiler.
  • 07-06-2009, 22:07:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kendisi ile php konusunda bi iki kere sohbet etme şansım oldu msn de.

    sohbette konuştuğumuz konulara dayanarak pek marezle işi olacagini sanmiyorum.

    tasarimlar da esinlenme olabilir yok tasarimlar başka yerden satin alinmis olabilir onlar ayrı bir durum. ama bence önemli olan alt yapi olduğunu göre böyle birşeyin olmadigi kanatindeyim
  • 07-06-2009, 22:11:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba isthost kardeşim haddim deyil ama sana bişe sormak istiyorum senin lugesoftla sorununmu oldu bu kadar azimli dik ve hırçınca yaklaşım tarzın var ben biraz bunu anımsadım yanlışsam kusura bakma ama gidişin hiç iyi deyil iyi çalışmalar
  • 07-06-2009, 23:17:38
    #9
    I3asketboall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba isthost kardeşim haddim deyil ama sana bişe sormak istiyorum senin lugesoftla sorununmu oldu bu kadar azimli dik ve hırçınca yaklaşım tarzın var ben biraz bunu anımsadım yanlışsam kusura bakma ama gidişin hiç iyi deyil iyi çalışmalar
    Sorunu olup olmamasına gerek yok bence,
    ortada yanlış olan birşey varsa bunu açığa çıkarmak istiyor,
    şahsen ben farketseydim bende konu açar sorardım,
    bunun Lugesoft veya bir başkası olması bişeyi değiştirmez.
    Bir ara video scriptlerini sattığı sitesinin tasarımı içinde benzer bir olay yaşanmıştı.

    Ama ümit ediyorum ki, böyle bir durum yoktur, Ortada satın alınmış veya Ücretsiz dağıtılan tasarımlar vardır.
    Çünkü gördüğüm kadarıyla işini profesyonelce yapan kişiler arasında duruyordu Lugesoft.