https://www.r10.net/sikayetim-var/388...irsizligi.html

Konudaki 2 şablon çalıntı, umuyorum ki diğerleride öyledir videoscript.co.uk a mail attım gelen cevapta hiç bir bağlantılarının olmadığı yazıyor ve yasal işlemler ile kapatılması veya kaldırılması için elinden geleni yapacaklarınıda belirttiler.