Zaten sadece iki tane teması yok ki onun.Diğer temaları yapıp böle bir iş çıkartan adam sadece bu iki temayı çalmış olabilir mi? Hadi bütün temaları öyle olur neyse.O kadar tema sun , emek harca , riske girip iki tane temayıda çal.Hem lugesoft tasarımları zaten başkasından PARASI İLE satın alıp onlara uygun kodlayıp script yaratan biridir.
Bende scriptini kullanıyorum zaten kodlama kısmı, admin panelinin filan hiç alakası yok o diğer script ile..