valla calantimi cirpintimi bilmiyorum ama biraz inceledim. Dediğimi gifler ayni neredeyse + css lerinde benzerlik soz konudu . iki sitede kaynagi goruntule dediginde div lerin cogunun id ve class larida ayni. Bana kalirsaniz esinlenti olma ihtimali dusuk. Yok tasarimini felan satin alindi ise onu bişi diyemem