• 18-02-2007, 15:22:07
    #1
    Arkadaşlar size birşey sormak isterim. İpb kurulu forum site çöktü. Yaklaşık 9000 üye 25000+ konum vs vardı Halbuki yazın lisansını bile almayı planlıyordum. :/ Ama şimdi eğer siteyi sıfırdan kurmam gerekirse v-bulletinmi kurayım yoksa tekrar ipb mi? Aradığım konuları html yapan eklenti v-bulletindede var ama ben şundan çekiniyorum. V-bulletin popüler olduğu için açıkları aranan en fazla sistem. Ben sınırsız lisansını alsam 160 $ galiba, teknik destek almıcam 1 yıl sonrasında ve bu yamaları takip etmede zorlanırım gibime geliyor? Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda?
  • 18-02-2007, 15:49:24
    #2
    şuanda öyle ücret ödemem gerekicek ciddi bi forum kurmadığım için ücretsiz smf kullanıyorum. ama şahsen alsam ipb alırım. bence daha profesyonel gibi geliyor. =)
  • 18-02-2007, 15:50:19
    #3
    para varsa vbulletin.
    yoksa phpbb
  • 18-02-2007, 15:52:08
    #4
    ya ipb bana biraz daha esnek geldi ne biliyim modüller vs ama v-bulletin prof. gibi geliyor bana. Yaza doğru nasip olursa lisans alacam kullanacağım sistemin.

    --------

    Birde atıyorum şuan crackli bir v-bulletin kursam lisans aldığımda crackli siteyi devam ettirebilirmiyim yoksa sıfırdan mı kurmam gerekli yani lisans aldığımda bana sadece bi kod vs mi vericekler yoksa scriptimi verecekler?
  • 18-02-2007, 16:06:44
    #5
    İpb 180$ dı en son sınırsızı. Hosting kullanmıcam, isimvermem doğrumu bilmem ama adını duyurmuş bir sitenin hosting hizmetlerinden aldım teknik destek nerdeyse 0, sunucu lokasyon tercihim tr. Şuanlık vb ye kayar gibi düşüncem.
  • 18-02-2007, 16:08:44
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    türkiyede vb forumlar tutuyor vb kur derim bu yüzden
    ama benim şahsi tercihim ipb den yanadır.
  • 18-02-2007, 16:16:10
    #7
    vb kullan bence destek sağlayan yerler vs. çok.
    Ayrıca görüntü olarakta en güzeli
  • 18-02-2007, 16:20:36
    #8
    en kral forum scripti vbulletindir bunu her seferinde tartışmayada gerek yok bence. aldığı parayı hak ediyor bu sistem.
  • 18-02-2007, 16:25:01
    #9
    Yorumlarınız ve düşünceleriniz için sağolun arkadaşlar, bazı soru işaretlerimi giderdiniz. Şuan tek soru işaretim eğer vb kurarsam ve şuanlık bu cracklisi olacak, yazın lisansını aldığımda sorunlar yaşarmıyım sorusu? Gerçi blackcode sadece dosyaları üzerine atıcan vs dedi ama acayip çekiniyorum mysql php vs :/ Umarım sorunsuz geçirttirebilirim lisans aldığımda.