Arkadaşlar size birşey sormak isterim. İpb kurulu forum site çöktü. Yaklaşık 9000 üye 25000+ konum vs vardı Halbuki yazın lisansını bile almayı planlıyordum. :/ Ama şimdi eğer siteyi sıfırdan kurmam gerekirse v-bulletinmi kurayım yoksa tekrar ipb mi? Aradığım konuları html yapan eklenti v-bulletindede var ama ben şundan çekiniyorum. V-bulletin popüler olduğu için açıkları aranan en fazla sistem. Ben sınırsız lisansını alsam 160 $ galiba, teknik destek almıcam 1 yıl sonrasında ve bu yamaları takip etmede zorlanırım gibime geliyor? Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda?