Yorumlarınız ve düşünceleriniz için sağolun arkadaşlar, bazı soru işaretlerimi giderdiniz. Şuan tek soru işaretim eğer vb kurarsam ve şuanlık bu cracklisi olacak, yazın lisansını aldığımda sorunlar yaşarmıyım sorusu? Gerçi blackcode sadece dosyaları üzerine atıcan vs dedi ama acayip çekiniyorum mysql php vs :/ Umarım sorunsuz geçirttirebilirim lisans aldığımda.