ya ipb bana biraz daha esnek geldi ne biliyim modüller vs ama v-bulletin prof. gibi geliyor bana. Yaza doğru nasip olursa lisans alacam kullanacağım sistemin.
--------
Birde atıyorum şuan crackli bir v-bulletin kursam lisans aldığımda crackli siteyi devam ettirebilirmiyim yoksa sıfırdan mı kurmam gerekli yani lisans aldığımda bana sadece bi kod vs mi vericekler yoksa scriptimi verecekler?