• 15-02-2007, 15:00:12
    #1
    iyisite.NET
    Merhaba Arkadaşlar Bundan Bir Kaç Ay Önce Tartıştığım ama sebebi olmayan bir nedenden dolayi bir arkadaş vardi. neyshe konuma geçiyorum gerçekten forumuna o kadar emek vermesinden sonra o kadar zamanını harcamasından sonra bugün sitesini kapatmak zorunda ona yardım edebilecek bir arkadaşımız yokmu host a ihtiyacı var sanırım biri el atsın problemine yardımcı olsun Ne olursa olsun konusmasakda. oda bir webmaster üzülüyorum emeğine

    ilerde Görüsmek Üzere HOSÇAKALIN(( SABQCES ))
  • 15-02-2007, 15:02:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar Bundan Bir Kaç Ay Önce Tartıştığım ama sebebi olmayan bir nedenden dolayi bir arkadaş vardi. neyshe konuma geçiyorum gerçekten forumuna o kadar emek vermesinden sonra o kadar zamanını harcamasından sonra bugün sitesini kapatmak zorunda ona yardım edebilecek bir arkadaşımız yokmu host a ihtiyacı var sanırım biri el atsın problemine yardımcı olsun Ne olursa olsun konusmasakda. oda bir webmaster üzülüyorum emeğine
    ilerde Görüsmek Üzere HOSÇAKALIN(( SABQCES ))

    herhalde dedim birisi öldü.
    sadece sorun hosting mi ?
  • 15-02-2007, 15:02:39
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    SABQCES kurtlarvadisiteror.org da çalışıyormu yaw orda gördüm sanki
  • 15-02-2007, 15:13:56
    #4
    iyisite.NET
    Bu Arkadaşımızın eli heryerde Çok çalışkan bir arkadaşımız. o yüzden böyle üzüldüm bende.
  • 15-02-2007, 15:29:44
    #5
    Misafir
    Msn de bende nickinde görmüştüm sabocesin...

    Reseller alınca devam etcek diye biliyorum...

    Herşeyi kapattım bitti filan yazıyordu en son...
  • 15-02-2007, 15:35:35
    #6
    nicki yabancı gelmedi..

    tanıyorum kesin gördüm biryerde
  • 15-02-2007, 15:39:53
    #7
    Site telekom tarafından yasaklanmış.
    Alıntı
    Bu Sayfaya Erişim Mahkeme Kararıyla Engellenmiştir!
  • 15-02-2007, 15:42:03
    #8
    shape adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site telekom tarafından yasaklanmış.
    bendede aynı uyarı var bi açılıyo bi açılmıyo

    http://www.gizliweb.com/g/o.web/0100....cesurturk.com
  • 15-02-2007, 15:49:39
    #9
    iyisite.NET
    yok telekom felan yafs