Bir WebmasteR Arkadaşa Üzüldüm - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir WebmasteR Arkadaşa Üzüldüm
10
●
1.048
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bir WebmasteR Arkadaşa Üzüldüm
1
2
15-02-2007, 15:50:35
#10
shape
Linux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yok telekom felan yafs
nasıl yok yalanmı söylücez
edit:adam kendi zaten konu açmış...
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ldi-sitem.html
15-02-2007, 16:17:41
#11
Linux
iyisite.NET
esta piti piti canım ne yalani :P haşa
ama ben giriom
türk telekomda çalişiyordum ondanmıdır acaba
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler