Konu
Bir WebmasteR Arkadaşa Üzüldüm
15-02-2007, 16:17:41
#11
Linux
iyisite.NET
esta piti piti canım ne yalani :P haşa
ama ben giriom
türk telekomda çalişiyordum ondanmıdır acaba