Konu
Bir WebmasteR Arkadaşa Üzüldüm
15-02-2007, 15:50:35
#10
shape
Linux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yok telekom felan yafs
nasıl yok yalanmı söylücez
edit:adam kendi zaten konu açmış...
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ldi-sitem.html